Veelgestelde vragen over: Service van Flinndal
Hoe kan ik contact opnemen?
Onze klantenservice staat graag voor je klaar om je te helpen. We hebben verschillende contactmogelijkheden, waarbij de gemiddelde antwoordtijd per contactoptie verschilt. We adviseren je altijd bij dringende vragen of complexe problemen om telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we je klacht of probleem spoedig en naar volledige tevredenheid op kunnen lossen.
U kunt zaken regelen via Mijn Flinndal, of contact met ons opnemen. Contact kan telefonisch, via ons Contactformulier, via Facebook Messenger of via onze chatfunctie. Al deze contactgegevens met indicatie over de wachttijden vindt u onderaan op onze klantenservice pagina: www.flinndal.nl/klantenservice
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Klachtenprocedure
Als je deze pagina hebt gezocht ben je waarschijnlijk ergens niet helemaal tevreden over. Terwijl wij het juist erg belangrijk vinden dat je wel tevreden bent. We lossen het daarom graag samen met je op. Een klacht indienen over een product of onze dienstverlening kan op de volgende manieren:
- Neem telefonisch of per email contact op met onze Klantenservice. Per mail reageren wij binnen 2 werkdagen.
- Stuur je klacht in per post.
Stuur een brief t.a.v. Thomas Verduin (Manager Klantenservice).
Flinndal Klantenservice
t.a.v. T. Verduin
Antwoordnummer 1672
2012 DD Haarlem
Een postzegel is niet nodig en we sturen binnen 14 dagen per post een inhoudelijk antwoord terug. - Geschillencommissie. We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar mochten we samen geen goede oplossing vinden, dan kan het worden voorgelegd aan de geschillencommissie. Lees meer hierover in de Algemene voorwaarden. Daarnaast is het mogelijk de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Keurmerk Thuiswinkelgarantie
Flinndal houdt zich aan de leveringsvoorwaarden van het Thuiswinkel keurmerk. Dit keurmerk komt op voor de belangen van de consument bij de verkoop op afstand. Via Thuiswinkel worden onafhankelijke beoordelingen gevraagd voor de winkelervaring bij Flinndal. Lees hier wat andere klanten van ons vinden.
Contact
Mijn Flinndal
Chat met onze klantenservice
Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten
Stuur ons een bericht via chat.
Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten
Stuur ons een bericht via chat.
Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag
Neem contact op via het contactformulier
Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag
Neem contact op via het contactformulier
Facebook Messenger
Gem. wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten
Ga naar Facebook Messenger
Gemiddelde wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten
Stuur ons een bericht via Facebook Messenger
Bedrijfsinformatie
Flinndal B.V.
Vestigingsadres: | Oerkapkade 5 2031 EN Haarlem (kantoor) |
---|---|
E-mailadres: | [email protected] |
KvK-nummer: | 34195553 |
BTW nummer: | NL 812582792 B01 |