Veelgestelde vragen over: Bestellen & betalen
Hoe bestel ik online?
Wil je online een product bestellen? We leggen graag uit hoe dit werkt. Bestellen mag natuurlijk ook telefonisch via onze klantenservice.
Begin met een test
Weet je niet precies welk product het beste bij jou past? Doe een van onze testen! Zo krijg je een uitgebreid, of juist snel advies om je op weg te helpen in je productkeuze.
Voeg een product toe aan het winkelwagentje
Weet je welk product je wilt bestellen? Standaard staat er een bepaalde verpakking aangevinkt. De verpakking kun je wijzigen door op de optie naar keuze te klikken. Vervolgens klik je op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen'. Het product verschijnt rechtsboven in je winkelwagen. Genoemde prijzen zijn inclusief btw.
De winkelwagen
De winkelwagen toont een overzicht van jouw bestelling. Je kunt altijd naar andere producten zoeken op de website en deze toevoegen. De gekozen producten worden onthouden. Als je producten weer wilt verwijderen of van hetzelfde product meerdere items wilt toevoegen dan kan dit in de winkelwagen zelf. Als je tevreden bent met de inhoud, klik dan op ‘Verder naar bestellen’.
Gebruik een actiecode
Een eventuele actiecode kun je invoeren tijdens het bestelproces, in de winkelwagen. Actiecodes zijn per huishouden voor maximaal één bestelling geldig. Vul in het vakje boven het subtotaal jouw actiecode in en klik vervolgens op ‘+’. De korting trekken we direct van het bedrag af. Indien een code niet geldig is, wordt een melding getoond.
Inloggen of account aanmaken?
We vragen iedereen aan het begin van het bestelproces om zijn/haar e-mailadres. Heb je eerder bij Flinndal besteld? Dan herkent ons systeem je gegevens en vragen we je om in te loggen. Indien je nog nooit bij Flinndal hebt besteld, dan wordt je direct doorverwezen naar het algemene bestelformulier, waar je een eigen gekozen wachtwoord kunt invoeren. De volgende keer dat je een bestelling plaatst, kun je inloggen en hoef je het formulier niet nogmaals in te voeren.
Bestelproces
Tijdens het bestelproces laat je je persoonlijke gegevens en adres achter. Dan kies je de betaalmethode, en vervolgens is er de kans om de bestelling nog een keer door te lopen alvorens deze te plaatsen.
Ontvang altijd direct een bevestiging
Je ontvangt direct een bevestiging van je bestelling op je beeldscherm én per e-mail.
Hoe voer ik een actiecode in?
Indien je in het bezit bent van een actiecode, dan kun je die tijdens het bestelproces in de winkelwagen invoeren. Actiecodes zijn per huishouden voor maximaal één bestelling geldig. Vul in het vakje boven het subtotaal jouw actiecode in en klik vervolgens op ‘+’. De korting trekken we direct van het bedrag af. Indien een code niet geldig is, wordt een melding getoond.
Let op: het systeem is gevoelig voor hoofdletters en spaties. Zorg daarom dat je de code precies zo overtypt zoals je hem ontvangen hebt en geen 'onzichtbare' spaties meeneemt.
Hoe maak ik een account aan?
Bij het plaatsen van uw bestelling, wordt automatisch een online account aangemaakt op Mijn Flinndal. Dit account geeft je toegang tot je bestelhistorie, persoonsgegevens en Herhaalgemakzendingen. Ook als je altijd telefonisch bestelt, maar je e-mailadres bij ons bekend is, heb je een online account.
We vragen iedereen aan het begin van het bestelproces om zijn/haar e-mailadres. Heb je eerder bij Flinndal besteld? Dan herkent ons systeem je gegevens en vragen we je om in te loggen.
Indien je nog nooit bij Flinndal hebt besteld, dan word je direct doorverwezen naar het algemene bestelformulier, waar je je gegevens en een eigen gekozen wachtwoord kunt invoeren. De volgende keer dat je een bestelling plaatst, kun je inloggen en hoeft je het formulier niet nogmaals in te voeren.
Ben je al langer klant, maar is je e-mailadres nog niet bij ons bekend? Neem dan contact op met onze Klantenservice. We voegen je e-mailadres toe en sturen je een wachtwoord waarmee je kunt inloggen. Je hebt dan direct toegang tot je bestelhistorie. Ook van bestellingen uit het verleden toen je nog geen online account had.
Weet je je wachtwoord niet meer? Geen probleem. Vraag dan via de knop 'Wachtwoord vergeten' gemakkelijk per e-mail een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt een cijfercode om mee in te loggen. We adviseren je om deze code als je eenmaal bent ingelogd, aan te passen naar een persoonlijk wachtwoord en de e-mail te verwijderen
Ik heb een fout bij mijn bestelling gemaakt. Kan ik dit nog wijzigen?
We proberen bestellingen altijd zo snel mogelijk na het plaatsen in te pakken en te verzenden, zodat we het de volgende werkdag kunnen afleveren. Zie je fout in je orderbevestiging? Neem dan direct telefonisch of via Chat/Messenger contact met ons op. Op die manier helpen we je het snelst en kunnen we misschien nog een aanpassing voor je doen. E-mails beantwoorden we doorgaans binnen een werkdag, waardoor de kans groot is dat het pakket al verstuurd is.
Mocht je pakket niet meer tegen te houden zijn, dan kun je (producten uit) je bestelling altijd binnen 100 dagen kosteloos retourneren/ruilen.
Hoe kan ik betalen?
We bieden verschillende betaalmogelijkheden aan, zodat er altijd een betaalmogelijkheid is die bij jou past. Nu bestellen? Bekijk het complete assortiment.
iDEAL
iDEAL is een handig en betrouwbaar online betaalsysteem, dat is gekoppeld aan het internetbankierprogramma van je bank. Bestel je een product met herhaalgemak? Dan ontvang je na iedere zending een betaalverzoek per e-mail.
Creditcard
Met alle gemakken en voordelen van Visa, MasterCard of American Express achteraf betalen? Dat kan! Bestel je herhaalgemak? Dan wordt na iedere zending het aankoopbedrag automatisch van je creditcard geschreven.
PayPal
PayPal Nederland biedt een veilige manier om online betalingen te regelen. Koppel je bankrekening of credicard en betaal in enkele klikken.
Google Pay
Google Pay is de snelle en eenvoudige manier om op miljoenen plekken te betalen: online, in winkels en andere locaties.
Automatische incasso (SEPA)
Bij betalen per automatische incasso geef je ons toestemming om het geld door de bank van je rekening te laten schrijven. Zelf hoef je er dus niets voor te doen. De afschrijving vindt een paar dagen na ontvangst van het pakket plaats. Je kunt automatische incasso altijd stopzetten of ongedaan laten maken door je bank.
Achteraf betalen
Je betaalt nadat je de bestelling ontvangen hebt op de manier waarop jij dit het prettigst vindt. Bijvoorbeeld via iDEAL, creditcard of zelf overschrijven. Deze betaalmethode is onder voorbehoud van een positieve kredietwaardigheidscontrole en betaalbedrag in het verleden. Voor nieuwe klanten vragen we voor deze betaalmethode eenmalig € 0.95 administratiekosten, voor bestaande klanten is deze betaalmethode gratis.
Veilig betalen
Flinndal gebruikt een beveiligde SSL-verbinding, zodat je betaling altijd veilig verloopt.
Op zoek naar de bankgegevens van Flinndal België? Kijk dan hier
Wat is Adyen? Ik zie dit bij mijn betaling staan.
Adyen is de betaalpartner die voor ons de online betalingen faciliteert. Ook wordt via deze partner de automatische incasso geregeld. Wanneer u op een betaallink klikt voor een online betaling, dan wordt u doorverwezen naar de betaalomgeving van Adyen.
Het is niet mogelijk om een bedrag, dat bedoeld is voor Flinndal, naar Adyen over te schrijven. Dit bedrag wordt dan weer binnen een aantal dagen automatisch naar u teruggestort. Gebruikt u voor overschrijvingen altijd ons eigen rekeningnummer zoals vermeld op de factuur.
Hoe werkt achteraf betalen?
Je betaalt nadat je de bestelling ontvangen hebt op de manier die jij dit het prettigst vindt. Bijvoorbeeld via iDEAL, creditcard of zelf overschrijven. Deze betaalmethode is onder voorbehoud van een positieve kredietwaardigheidscontrole en betaalgedrag in het verleden. Ook spelen andere factoren mee zoals het totaalbedrag van je bestelling, soort artikelen of eventueel onbetaalde facturen. Heb je hier vragen over? Dan vertelt onze klantenservice je graag meer. Neem contact op via 0800-7080.
Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?
Ja, de prijzen die worden genoemd op de website en in ons andere communicatiemateriaal zijn inclusief de bijbehorende BTW, en voor bijna alle artikelen gaat het hierbij om 9% BTW. Je betaalt dus de prijs die je ziet staan.
Omdat wij enkel leveren aan particulieren, hebben wij geen BTW-vermelding op de factuur. Heb je hier een vraag over? Neem dan uiteraard contact met ons op.
Contact
Mijn Flinndal
Chat met onze klantenservice
Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten
Stuur ons een bericht via chat.
Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten
Stuur ons een bericht via chat.
Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag
Neem contact op via het contactformulier
Gemiddelde wachttijd: 1 werkdag
Neem contact op via het contactformulier
Facebook Messenger
Gem. wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten
Ga naar Facebook Messenger
Gemiddelde wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten
Stuur ons een bericht via Facebook Messenger
Bedrijfsinformatie
Flinndal B.V.
Vestigingsadres: | Oerkapkade 5 2031 EN Haarlem (kantoor) |
---|---|
E-mailadres: | [email protected] |
KvK-nummer: | 34195553 |
BTW nummer: | NL 812582792 B01 |